19.03.2024 / Moda
Artykuł sponsorowany
Ubrania reklamowe to dziś ważny element kampanii marketingowych wielu firm. Są bowiem idealnym sposobem na dotarcie do nowych klientów i zwiększenie rozpoznawalności stosunkowo niewielkim kosztem. By był on jeszcze mniejszy, trzeba wybrać odpowiednią metodę znakowania odzieży reklamowej. Która będzie optymalna i od czego powinien zależeć jej wybór?
Ubrania reklamowe najczęściej znakuje się logotypem przedsiębiorstwa, często również jego nazwą. Jeśli zamierzasz zamówić sporo takich samych ubrań – nawet gdy mowa o setkach czy tysiącach sztuk – zdecyduj się na jedną z poniższych metod.
Każda ma nieco odmienne zalety, ale wszystkie łączy jedno – koszt pojedynczej sztuki maleje przy dużych zamówieniach. Im więcej ubrań do znakowania, tym każde z nich jest tańsze.
Haftowane wzory na odzieży reklamowej to świetny wybór wówczas, gdy chcesz uzyskać eleganckie i trwałe znakowanie. Haft komputerowy dodaje ubraniom prestiżu. Przede wszystkim jednak wzory z nici, wykonywane przez komputerowe hafciarki, są odporne na ścieranie i wysokie temperatury. To metoda opłacalna już od 30 sztuk. Nie nadaje się jednak dla logotypów z dużym stopniem skomplikowania. Kolor można dobrać z palety nici, wśród których znajdują się też metalizowane czy neonowe.
Sitodruk pozwala na drukowanie na ubraniach reklamowych wzorów z kilku kolorów. Podobnie jak haft komputerowy, należy do bardzo trwałych metod znakowania – grafika powinna wytrzymać bez szwanku co najmniej 100 prań. Sitodruk wykonywany w prasie poradzi sobie też z bardziej skomplikowanymi logotypami. Nadruków nie można jednak prasować. To metoda opłacalna już od 20 sztuk.
Metoda zbliżona do sitodruku. Wzór na odzież reklamową nanosi się nim jednak pośrednio – najpierw powstaje na specjalnej kalce, potem odciska się go w prasie. Bardzo dobrze nadaje się do znakowania elementów odzieży reklamowej, które trudno oznaczyć w inny sposób. Można nim znakować wszelkie powierzchnie oprócz polaru. Trwałość metody jest określana na 100 sztuk, opłaca się ją wykonywać już od 20 egzemplarzy.
Jeżeli stawiasz na zróżnicowane ubrania reklamowe i zamawiasz tylko kilka sztuk znakowanych ubrań – na przykład koszulek, czapek z daszkiem czy bluz – bardziej opłacalne będą inne metody.
Przede wszystkim rozważ folie flex i flock. Ta metoda polega na wycinaniu wzorów z folii i “wtapianiu” ich w powierzchnię materiału. W ten sposób można znakować nawet polary. Nadruki wytrzymają nawet 400 prań, a metoda jest opłacalna już dla kilku sztuk. Nie można jednak przesadzać ze skomplikowaniem nadruków.
Jeśli interesuje Cię tylko pojedyncza sztuka znakowanej odzieży, możesz postawić na sublimację. To niezwykle trwała metoda, w której barwnik wnika w tkaninę. Szkopuł w tym, że nadaje się wyłącznie do znakowania ubrań z jasnego poliestru. Ubrania znakowane sublimacją, foliami, sitodrukiem i innymi metodami zamówisz na https://sklep-logos.pl.
Kiedy decydujesz się na zamówienie odzieży reklamowej, warto dobrać metodę znakowania tak, by inwestycja była jak najbardziej opłacalna. Kiedy zamawiasz duże nakłady ubrań, wybierz haft komputerowy, sitodruk lub termotransfer. Gdy potrzebne są Ci tylko niewielkie partie odzieży, postaw na folie flock i flex lub sublimację. Pamiętaj, że istotny jest też stopień skomplikowania logotypu.
13.01.2025 Kuchnia
Dania kuchni węgierskiej obfitują w aromatyczne mięsa i świeże warzywa. Kuchnia węgierska to bogactwo smaków i zapachów. Nie bez powodu przypadła ona do gustu polskim podniebieniom. Obfituje w świeże warzywa, owoce oraz aromatyczne mięsa i ryby. Głównym składnikiem jest zawsze […]
Czytaj dalej10.01.2025 Biznes
09.01.2025 Moda
09.01.2025 Moda
16.12.2024 Moda
16.12.2024 Moda